رییس بد

فکر کنم هیچ چیزی بدتر از یک رییس احمق تو این دنیا نیست . 

الان نزدیک دو ماه هست که به دلیل احمق بودن این آقا من دست به سیاه و سفید نمی زنم یعنی شده از بیکاری جان بکنم اما کار نه! 

اما این احمق آقای لبنانی به دلبل نفهم بودن متوجه این قضیه نشده و همچنان با اصرار زیاد می خواد که روز تعطیل سر کار بیاییم. 

منم اومدم  نشستم کارای خودم رو می کنم (با بی میلی)  و البته جالب هست که دوستان هندی همگی اومدن سر کار بی کم و کاست. همه هم خوشحال و بیکار  جالبیش اینه که هر از گاهی صدای آهنگ هندی میاد و یک آقایی که با صدای زنونه روی آهنگ می خونه. 

الان دلم می خواست چند تا درخت وسط دفتر بود و ما می تونستیم با هم برقصیم. 

یعنی تو یک همچین جایی کار می کنم من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد